guitar is my love
guitar is my love
 
قالب وبلاگ
نويسندگان

 



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت16:58---13 مهر 1392
اینو من زدم ماله سلطانه قلب هاست درسته اما اونم که میگه <لا سی دو می فا می فا می فا می فا می ر....> درسته
پاسخ: منم همینو میگم کسی قبول نمیکنه :((((


كوثر
ساعت18:01---23 شهريور 1392
به نظرتون كنارش اون بالا ننوشته violin ؟؟؟؟!!!!!!



يني مال ويولونه نه گيتار!!!
پاسخ: خانم خانما نت ویولون و گیتار یکیه!


Shadi
ساعت11:59---18 شهريور 1392
مرسی عزیزم این نت آهنگ سلطان قلبها نیست ولی مطمئنی با اینم میشه؟
پاسخ: شادی جان به اولین پست جدید وبم سر بزن یه نت دیگه از سلطان قلبها گذاشتم.


ailar
ساعت11:18---5 شهريور 1392

پاسخ: چرا گــــــریه میکنی؟؟؟ ): )):


آتوسا
ساعت14:06---25 مرداد 1392
دستت درد نکنه گلم
پاسخ: خواهش میکنم آتوسا جونم ;)


آتوسا
ساعت17:18---23 مرداد 1392
عزیزم این نت آهنگ سلطان قلبها نیستاااا...اون عزیز هم گفت .... با لا سی دو می فا می فا...شروع میشه....
پاسخ: بله میدونم اون هست اینم هست اگه تونستم اونم پیدا میکنم میذارم


parisima
ساعت21:45---21 تير 1392
سلام

مطمئنی این نت آهنگ سلطان قلب هایه؟؟؟؟؟

آخه نت آهنگ سلطن قلبها با:لا سی دو می فا می و.... شروع میشه!
پاسخ: بله عزیزم همینه.من اول نتی ک پیدا میکنم رو میزنم بعد میذارم اینجا. :)


love
ساعت13:57---5 ارديبهشت 1392
aaaaaaaali
پاسخ:مرسی!


sajede
ساعت17:36---9 دی 1391
misi azizam ali boodپاسخ:خواهش میکنم گلم

م
ساعت7:37---13 خرداد 1391
be nazar weblage ba mohtavaee miad
not haye khoobi bud


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 16:26 ] [ Shakiba ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

با سلام،من چون علاقه ی زیادی به گیتار دارم و همچنین گیتار میزنم این وبلاگ رو ساختم تا مطالبی در مورد گیتار در اختیارتون بذارم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 85
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 85
تعداد آنلاین : 1

کد تغییر شکل موس